Kundeservice

Betaling

Hos Fyndiq er der flere forskellige betalingsmuligheder at vælge imellem. Alt efter hvilken betalingsmulighed du vælger, indgår du en særskilt betalingsaftale med betalingstjenesteudbyderen Qliro i forbindelse med dit køb.

Afhængigt af hvilken betalingsmulighed du vælger, kan der også opstå yderligere omkostninger.

Nedenfor finder du information om de betalingsmetoder, Fyndiq tilbyder.

Direkte betaling via Trustly:

Direkte betaling betyder, at din betaling overføres fra din bankkonto.
Gebyr: Gratis

Kortbetaling: Kortbetaling betyder, at du foretager din betaling med dit bankkort. Kortbetaling er muligt med Mastercard eller Visa.

Gebyr: Gratis

Til kortbetalinger bruger vi 3D-Secure for øget sikkerhed. 3D-Secure er en global sikkerhedsstandard udviklet af VISA og Mastercard til betalinger over internettet.

MobilePay: MobilePay betyder, at din betaling overføres fra din bankkonto via MobilePay-appen. Gebyr: Gratis

Fakturabetaling med Qliro AB: Betalingsperioden for 14-dages fakturaer og 30-dages fakturaer er henholdsvis 14 dage og 30 dage fra det tidspunkt, hvor ordren er afsendt fra butikken. Som låntager er du ansvarlig for at sikre, at betalingen modtages rettidigt i henhold til de vilkår, du godkendte, da du valgte betalingsmetoden "14-dages faktura" eller "30-dages faktura".

For at handle via faktura skal du indtaste dit CPR-nummer. Forudsætningerne for at kunne handle mod faktura omfatter, at du er registreret i folkeregisteret i Danmark, er over 18 år og ikke har betalingsklager.

Gebyr for Qliro-faktura: Gratis.
Hvis betalingen ikke er modtaget af Qliro på forfaldsdatoen, vil der blive opkrævet et rykkergebyr og morarenter af det forfaldne beløb, indtil fuld betaling er modtaget af Qliro.

Qliro-kontokredit (delbetaling): Delbetaling via Qliro betyder fast delbetaling, fleksibel delbetaling eller Køb nu og betal senere. Der foretages en kredittjek for alternative faste afdragsbetalinger og fleksible afdragsbetalinger. For at indgå disse aftaler skal du være 18 år gammel, folkeregisteret i Danmark og have et dansk personnummer.

De betalingsmuligheder, som du kan vælge imellem, samt de betingelser og eventuelle omkostninger, der er gældende, fremgår altid i forbindelse med dit køb og på vores hjemmeside. Der kan forekomme begrænsninger i betalingsmulighederne.

I maj 2025 skifter Fyndiq betalingspartner fra Svea til Qliro. Det betyder, at hvis du har handlet før og har spørgsmål til din betaling, kan du kontakte os hos Fyndiq eller kontakte Svea direkte. Klik her for at finde kontaktoplysninger til Svea.

Spørgsmål om betaling

"Hvornår vil mit kredit-/betalingskort blive debiteret?"

Beløbet reserveres/ trækkes fra dit kort, når du har gennemført købet.

"Får man en kvittering for sine køb?"

Ja, den ordrebekræftelse, som kommer til dig på e-mail, fungerer som både kvittering og garantibevis.

"Spørgsmål vedrørende din betaling?"

Har du spørgsmål til din betaling, kan du kontakte os her. Mange spørgsmål besvares lettest af Qliro, og du kan tilgå disse i deres app eller via deres hjemmeside. Klik her for at komme til Qliro.