Kundeservice

Levering

Fyndiq er en markedsplads, hvor vi samarbejder med flere forskellige leverandører. Fyndiq har ikke eget lager, i stedet sender de forskellige leverandører din ordre direkte fra deres eget lager, efter vi har bekræftet din ordre.

Hvis du har bestilt produkter, der sendes fra forskellige leverandører, kan produkterne blive sendt til dig i forskellige pakker.

Forsendelsesomkostninger

Fragtomkostningerne for vores ordre er 29 DKK. Hvor stort fragtgebyret er, fremgår altid i forbindelse med dit køb.

Leveringstid

Normale postforsendelser

Vi har flere forskellige leveringsintervaller, alt efter leverandør og produkt.

  • 3-5 hverdage

  • 5-10 hverdage

  • 10-16 hverdage

  • 10-21 hverdage

Ved normale postforsendelser vil produktet blive leveret til dig inden for 21 hverdage (undtagen helligdage mandag til fredag) enten direkte i din postkasse eller til din nærmeste pakkeshop. Forventet leveringsdato fremgår af din ordrebekræftelse og i produktbeskrivelsen. I produktbeskrivelsen fremgår det også, om produkterne leveres til en pakkeshop.

Svært håndterlige og/eller tunge produkter

Ved svært håndterlige og/eller tunge produkter vil leverandøren, der har varen på lager, kontakte dig indenfor fem dage efter modtagelsen af ordrebekræftelsen, så I sammen kan bestemme en leveringsdato. Levering sker inden for 16 hverdage (mandag til fredag eksklusiv helligdage) fra den dag du modtager ordrebekræftelsen, såfremt intet andet er angivet i produktbeskrivelsen eller ved betalingen.

Levering af svært håndterlige og/eller tunge produkter betyder normalt, at du skal være fysisk til stede og modtage det svært håndterlige og/eller tunge produkt på din hjemmeadresse og i dagtimerne.

Spørgsmål om levering

"Hvor leverer Fyndiq?"

Vi leverer i hele Danmark. Bor du i Norge, Sverige eller Finland, findes vi også der.

https://fyndiq.no/
https://fyndiq.se/
https://fyndiq.fi/

“Hvilke forskellige leveringsmuligheder er der?”

  • Almindelig postforsendelse

  • Svær håndterlige og/eller tunge forsendelser.

Svært håndterlige og/eller tunge forsendelser. Hvis produktet er svært håndterligt og/eller tungt, fremgår dette af produktbeskrivelsen og i kassen.

“Kan jeg vælge mellem leveringsmuligheder?”

Nej, hvilken leveringstype produktet sendes med, afhænger af det produkt du bestiller. Leverandøren bestemmer leveringsmuligheder.

Du kan dog vælge at filtrere efter "postkasse" eller "udleveringssted", når du leder efter dit næste fund på vores hjemmeside.

“Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke??”

Du er selv ansvarlig for at modtage eller afhente din levering i overensstemmelse med det, der fremgår af de instruktioner, du modtager i forbindelse med bestilling.

Pakker hos pakkehops, der ikke afhentes inden for den tid, der er angivet på ordrebekræftelsen, sendes tilbage til leverandørens lager. I disse tilfælde har vi ret til at opkræve en administrationsomkostning på højst 120 Dkr, som svarer til leverandørens omkostninger til håndtering og forsendelse i tilfælde, hvor du ikke afhenter din pakke hos pakkeshoppen, eller hvis du ikke modtager din levering i henhold til anvisningerne.