Kundeservice

Vores tilfredsheds-kundeløfte

Vi ønsker at du, som kunde, er tilfreds med dit besøg og dit køb hos Fyndiq. Vi arbejder kontinuerligt med at gøre din oplevelse bedre og giver dig, som kunde, et løfte, et tilfredsheds-kundeløfte, fra os på Fyndiq:

Tilfreds med dit køb

  • Vi er altid tilgængelige for at hjælpe dig, og vi svarer indenfor 24 timer

  • Vi giver dig åbent køb i 30 dage, hvis du fortryder

  • Vi tilbyder dig at bytte eller få pengene tilbage, hvis dit produkt er defekt

Sikker og fleksibel betaling

  • Vi tilbyder dig at betale hurtigt og nemt med MobilePay

  • Vi tilbyder bankoverførsel via trustly

  • Vi tilbyder kortbetaling

Priser du kan stole på

  • Vi er transparente og tydelige med vores priser

  • Vi stiller krav om, at produkterne opfylder gældende standarder og sikkerhedsforskrifter

  • Vi tillader kun kunder, som har købt et specifikt produkt, at skrive en anmeldelse af det

Klimakompensation og mindskning af vores miljøpåvirkning

  • Vi klimakompenserer for 110% af vores miljøaftryk

Stort og attraktivt sortiment

  • Vi vælger vores leverandører omhyggeligt

  • Vi evaluerer løbende vores leverandører efter kvalitet og leveringspræcision

  • Vi udvælger og sammensætter vores udbud ud fra efterspørgsel og produktkvalitet

Vi anser, at vores ansvar for dig som kunde, strækker sig hele vejen til det, at du har fået din vare leveret. Hvis nogen af vores leverandører skulle bedrage eller gå i konkurs, så vil du som kunde være uden ansvar.

Hvis vi ikke overholder vores løfte till dig, så kontakt os via vores kundservice.

Du når os nemmest via vores Kundserviceportal, men det er også fint at sende os en e-mail på support@fyndiq.dk.