Kundeservice

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Hvor finder jeg min Ordrebekræftelse?

Ordrebekræftelsen sendes direkte efter dit køb til den emailadresse du angav ved bestillingstidspunktet.

Hvordan fortryder jeg mit køb?

Har du modtaget en artikel du ikke er helt tilfreds med? Tryk her for at starte en sag og få hjælp med hvordan du returnerer artiklen. Har du bestilt flere forskellige artikler så kan det være at de sendes fra forskellige butikker og skal derfor returneres til forskellige returadresser. Når du har bestilt, kan du ikke fortryde købet før artiklen er blevet leveret.

Hvordan kan jeg spore min forsendelse?

Hvis din pakke sendes sporbar, kan butikken vælge at sende dit sporingsnummer via sms eller email. Leveringstiden kan variere mellem 3-21 arbejdsdage, afhængigt af hvilken artikel du har bestilt. Derefter får du din pakke i din postkasse eller i nærmeste pakkeshop. Leveringstiden ser du på produktsiden og derefter også i din ordrebekræftelse.

Jeg har modtaget en forkert vare

Tryk her for at reklamere din artikel, så hjælper vi dig videre.

Jeg har et spørgsmål vedrørende en betaling

Alle vores betalinger går via Svea. Du vælger betalingsmetode i kassen. Har du spørgsmål vedrørende din betaling kan du kontakte Svea her

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?

Du finder os her