Vores tilfredsheds-kundeløfte
Vi ønsker at du, som kunde, er tilfreds med dit besøg og dit køb hos Fyndiq. Vi arbejder kontinuerligt med at gøre din oplevelse bedre og giver dig, som kunde, et løfte, et tilfredsheds-kundeløfte, fra os på Fyndiq:
Tilfreds med dit køb
Vi er altid tilgængelige for at hjælpe dig, og vi svarer indenfor 24 timer
Vi giver dig åbent køb i 30 dage, hvis du fortryder
Vi tilbyder dig at bytte eller få pengene tilbage, hvis dit produkt er defekt
Sikker og fleksibel betaling
Vi tilbyder dig at betale hurtigt og nemt med MobilePay
Vi tilbyder bankoverførsel via trustly
Vi tilbyder kortbetaling
Priser du kan stole på
Vi er transparente og tydelige med vores priser
Vi stiller krav om, at produkterne opfylder gældende standarder og sikkerhedsforskrifter
Vi tillader kun kunder, som har købt et specifikt produkt, at skrive en anmeldelse af det
Klimakompensation og mindskning af vores miljøpåvirkning
Vi klimakompenserer for 110% af vores miljøaftryk
Stort og attraktivt sortiment
Vi vælger vores leverandører omhyggeligt
Vi evaluerer løbende vores leverandører efter kvalitet og leveringspræcision
Vi udvælger og sammensætter vores udbud ud fra efterspørgsel og produktkvalitet
Vi anser, at vores ansvar for dig som kunde, strækker sig hele vejen til det, at du har fået din vare leveret. Hvis nogen af vores leverandører skulle bedrage eller gå i konkurs, så vil du som kunde være uden ansvar.
Hvis vi ikke overholder vores løfte till dig, så kontakt os via vores kundservice.
Du når os nemmest via vores Kundserviceportal, men det er også fint at sende os en e-mail på support@fyndiq.dk.