Kundeservice

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Hvor finder jeg min Ordrebekræftelse?

Ordrebekræftelsen sendes direkte efter dit køb til den emailadresse du angav ved bestillingstidspunktet.

Hvordan fortryder jeg mit køb?

Har du modtaget en artikel du ikke er helt tilfreds med? Tryk her for at starte en sag og få hjælp med hvordan du returnerer artiklen. Har du bestilt flere forskellige artikler så kan det være at de sendes fra forskellige butikker og skal derfor returneres til forskellige returadresser. Når du har bestilt, kan du ikke fortryde købet før artiklen er blevet leveret.

Hvordan kan jeg spore min forsendelse?

Hvis din pakke sendes sporbar, kan butikken vælge at sende dit sporingsnummer via sms eller email. Leveringstiden kan variere mellem 3-21 arbejdsdage, afhængigt af hvilken artikel du har bestilt. Derefter får du din pakke i din postkasse eller i nærmeste pakkeshop. Leveringstiden ser du på produktsiden og derefter også i din ordrebekræftelse.

Min pakke kan ikke spores


Har du bestilt noget fra Europa og kan ikke spore din pakke? Nogle pakker, der sendes med europæiske transportører (gælder for det meste DPD og GLS), skifter sporingsnummer speditør, når de kommer til Norden, hvilket kan gøre pakken vanskelig at spore med den oprindelige sporingskode.

Følg disse trin for at finde pakken:
1. Gå til https://parcelsapp.com/ og skriv dit sporingsnummer ind (som du finder i din leveringsbekræftelse).

2. Nu søges flere transportørers databaser igennem og viser dig alle tilgængelige oplysninger om din pakke, herunder:
○ Aktuel status
○ Opdateringer, der ikke vises på andre sporingssider
○ Næste sporingsnummer (hvis relevant)
○ Hvilken speditør, der kommer til at håndtere pakken i Danmark.

Tips:
Hvis du ikke kan finde din pakke på denne måde, kan du kontakte afsenderen eller transportøren for at få flere oplysninger. Du kan også prøve at spore din pakke på transportørens websted. Det kan tage lidt tid, før oplysningerne opdateres på Parcelsapp.
Vi håber, at dette hjælper dig med at finde din pakke!

Har du flere spørgsmål?
Kontakt kundeservice for at få flere oplysninger.

Jeg har modtaget en forkert vare

Tryk her for at reklamere din artikel, så hjælper vi dig videre.

Jeg har et spørgsmål vedrørende en betaling

Alle vores betalinger går via Svea. Du vælger betalingsmetode i kassen. Har du spørgsmål vedrørende din betaling kan du kontakte Svea her

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?