Kundeservice

Velkommen til kundeservice


Oftest stillede spørgsmål

Jeg kan ikke finde mit sporingsnummer

Ikke alle Fyndiq-pakker sendes sporbare. Inden for et par dage efter dit køb vil du modtage en e-mail om, at din pakke er sendt. Hvis din pakke sendes sporbar, vil du modtage et link med sporingsnummeret. Leveringstiden kan ses både på din ordrebekræftelse og på leveringsmailen.

Jeg kan ikke finde min Ordrebekræftelse

Ordrebekræftelsen sendes umiddelbart efter dit køb til den e-mailadresse, du har angivet ved bestilling. Kan du ikke finde den i din indbakke? Send os en mail via formularen nedenfor!

Jeg har spørgsmål angående min betaling

Alle vores betalinger går via Svea, og du vælger betalingsmetode direkte i kassen, når du foretager dit køb. Har du spørgsmål til din betaling, kan du kontakte Svea her.

Jeg vil stoppe eller ændre min ordre

Det er ikke muligt at stoppe eller ændre en allerede afgivet ordre, da den sendes direkte fra Fyndiq til den butik, der har solgt dine varer. Du har dog altid 30 dages fortrydelsesret, så snart du har modtaget varen, er du meget velkommen til at kontakte os.

Jeg har et spørgsmål til et produkt på hjemmesiden

Send os gerne en mail med spørgsmålet i formularen nedenfor. Send et link til produktet, eller varenummeret som du ser i beskrivelsen, så hjælper vi dig!


Har du spørgsmål som ikke er vedrørende en ordre? Send os en mail!

Du finder dit ordrenummer i din ordrebekræftelse (de første 8 tegn)